Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Statistiken du inte trodde fanns!

Av annaskrubbe - 27 augusti 2011 18:35

Igår kväll var jag på Stadsfest!

Som gammal musik och festival fantast skulle man kunna tro att Stadsfester verkligen är min tekopp!

Men icke sa nicke!

 

Visserligen var det säkert 10 15 år sedan jag senast besökte en festival, men ändå!

Jag trodde att man lixom hade "det" i kroppen, blodet eller i själ och hjärta, men nej, nej, nej där misstog jag mej...stort!


Nu för tiden känns det mest bökigt och stökigt och jobbigt, dessutom finns ju en risk att man springer in i någon man kanske känner, kände, kommer att känna eller någon man känner som man helst inte vill känna...

Hur som helst blev kvällen lagom trevlig och vädergudarna stod på min sida för första gången den här sommaren så jag får väl ge tillställningen ett OK, varken mer eller mindre.

 

Det roliga fick jag idag då jag av en slump kom över en lista med statistik över gårdagen!

Generös som jag är vill jag gärna dela med mej av listan till er, mina älskvärda läsare!

Som ni vet brukar statisk vara ganska tråkig och ointressant.


Därför är jag nu otroligt glad över att kunna presentera listan:


"Statistik över sånt man egentligen vill veta dagen efter men som alltid sopats under mattan...fram tills idag"!

Försäkerhets skull vill jag förtydliga att jag finns ENDAST med under den första punkten och de andra punkterna står andra för!


* Betalande festdeltagare: 14542 personer


* Detagare som gick en omväg på minst 225 meter för att slippa mötas med ett ex och dennes nya "kamrat": 37%


* Delagare som drack alkohol: 98,4 %


* Deltagare som drack liiite för mycket alkohol: 72%


* Deltagare som sa något som känns sådär idag: 58%


* Detagare som någon gång under kvällen önskade sej vara på en helt annan plats för ett ögonblick: 88%


* Deltagare som sa: Kolla där, är DOM ett par??: 64%

 

* Deltagare som tänkte tyst för sej själv: Shiiiit asså, tänk om man fick ligga med honom/henne: 100% 


* Deltagare som kräktes: 17%


* Delagare, man som kvinna som ville ligga med Erik Saade: 99,6%


* Deltagare, man som kvinna som ville ligga med Torsten Flinck:

0,016%


*Deltagare, man som kvinna som inte var döv eller blind eller både ock som ville ligga med Torsten Flinck: 0,0%


* Deltagare som vaknade i morse och inte kände igen gardinerna:

56,2%


* Deltagare med leopard/tiger/sebra/ormskinns mönstrade tights:

Kvinna: 77%  Man: 3,1%


* Deltagare som avslutade stadsfesten på grillen och som kom hem med kekabsås runt munnen, på skjortan/toppen, samt byxor/kjol: 83%


* Delagare som någon gång under kvällen viskade i någons öra, fyy faan va läcker du är i kväll: 72,4


* Deltagare som förlorade oskulden:  13,7%

* Deltagare som avslutade kvällen med något slags försök till sexuell aktivitet: 100%

Sådär ja, då var hela listan presenterad!


Ha nu en fortsatt trevlig Lördags kväll!




 


 
 
Emil

Emil

29 augusti 2011 17:09

Lite taskigt mot Torsten Flinck, men jag antar att det är fascinerande att det ändå är 230 människor som fortfarande vill ligga med honom på festen. Statistik när den är som bäst. Tack. =)

http://www.foul-art-photography.bloggplatsen.se

annaskrubbe

29 augusti 2011 17:25

Mmm, reagerade oxå på att det kändes hårt mot Torsten när jag läste de;)) Men OM han skulle läsa det här vill jag säga till Torsten: JAG gillar dej, Torsten! Jag tycker du är en otroligt....fashionerande människa!!:)
Och till Emil säger jag: varse och tack själv!

 
Li Lo

Li Lo

29 augusti 2011 17:10

Hahaha! Den statistiken kan jag tro stämmer, även om jag aldrig varit på en stadsfest!
Som en jättefirmafest, kanske?

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

annaskrubbe

29 augusti 2011 17:17

MMmmm, det var en ganska fin jämnförelse, Haha!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards