Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av annaskrubbe - 7 augusti 2011 20:40

Med risk för att det blir lite tunt med inlägg här på bloggen nästa vecka passar jag på att slänga in ett extra så här på kvällskvisten!    

Hmm, näe förresten... jag hoppar nog de..

Är lite "ur gängorna" idag..lite för mycket som rör sej däruppe i hjärnkontoret idag och i kväll.

 

Det enda som jag uppriktigt kan glädjas åt för stunden är nog att "mums mums" (Måns) har varit ute på lite "singelmingel" och dessutom använt sin mobil flitigt under kvällen!

 

"Han sågs nämligen både pratandes OCH smsandes vid ett flertal tillfällen med någon som fortfarande är okänd"...ja, i alla fall för Aftonbladets reporter..

 

De ni!!

 

Ta hand om varandra - de tjänar alla på! 


Av annaskrubbe - 7 augusti 2011 11:04

Idag vaknade jag av att mitt inneboende vemod drog och slet i mitt stackars hjärta..                                                                          

Inte så att det var outhärdligt, men det kändes ändå som en bättre idé att gå upp och ta vara på dagen än att ligga kvar, så väl känner jag ändå mej själv vid det här laget.. 


Istället för att skriva mer om mina tankar och känslor just nu, väljer jag att visa er några bilder som jag tycker talar väl för sej själva! 


Önskar alla er fin dag 

 

 

      



 


                                                                                                                                                                                                                                Försäkerhets skull tog jag med EN bild till, se de som en ren  bonus...:)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             















Ovido - Quiz & Flashcards