Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av annaskrubbe - 17 augusti 2011 12:29

Efter nattens inlägg känner jag att jag nog ska förtydliga mej med hjälp av bilder, OM nu någon inte skulle veta vilka män jag pratade om.                                                                             Det här blir nog ett av mina ytligaste inlägg någonsin så jag tycker det är viktigt att ni studerar bilderna ytterst noga, lutar er tillbaka och njuter av detta delikata smörgåsbord!                                        

För säkerhets skull stoppar jag även in en extra bonus, bara för er, bara idag!

 

Smaklig måltid! 

 

 

    JOHNNY DEPP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 JIM MORRISON 

 

 

 

Allmänt

Av annaskrubbe - 17 augusti 2011 00:49

I kväll/natt övervann jag mej själv återigen!

Jag cyklade nämligen den läskiga vägen hem..

Den lilla cykelvägen där lyktorna brukar vara söndersparkade, där alla dom "suspekta" människor går, där jag hört att det kan finnas blottare mm, mm..

Jag cyklade fort, nästan mitt snabbaste, men jag klarade det och jag var inte särskilt rädd eller knappast ens obekväm!

 

Anna har helt enkelt gjort det igen!!  

 

I dag har jag haft en ganska bra dag vilket känns skönt!


 

Jag och mitt barn lyckades genomföra EEG;t, ni vet det som gick åt... mycket tack vare "burka-kvinnan".

 

Idag blev vi otroligt väl bemötta av en jätte gullig tjej som verkligen kunde hantera mitt barn och hela situationen på ett mycket bra och proffisionellt sätt! Härligt, härligt!

 

Efter detta hade jag ett överlämningsmöte på hab tillsammans med nya skolan.

Personalen på hab stöttar mej till 180%, vilket känns så otroligt bra!

Skolan hanterar informationen på väntat sätt måste jag tyvärr säga.

Dom är "lagom" tillmötesgående och aroganta men med hab;s stöttning kändes det ändå ok.                                                     Jag är ju såå inställd på att få fajtas för våra rättigheter, och det förstår jag ju att jag kommer att få göra, men jag känner mej just nu i denna stund ganska stark och driven i den prossesen vilket jag är riktigt nöjd med!


Heja heja Anna!!

I kväll tog jag mej tid för en liten filmkväll, vilket känns som en riktigt skön avslutning på en lång dag!

Filmen som bjöds var den nya dokumentär filmen om Jim Morrison, "when you`re strange" !                                              

 

Jag har ända sen i tonåren varit otroligt förälskad och fashionerad av J.M, dessutom stod Johnny Depp för berättar rösten och för säkerhets skull såg jag filmen tillsammans med en av dom finaste människor jag känner, så man skulle ju lätt kunna påstå att jag avslutade dagen med ett rent frosseri av manlig interligens och skönhet!:))


Nu ska jag gå och försöka sova en stund och förhoppnings vis drömma härliga drömmar om......... ni vet vem 

 

Go´natt Sverige, Zzzzz....   







Ovido - Quiz & Flashcards