Direktlänk till inlägg 22 november 2012

Dagens utmaning!

Av annaskrubbe - 22 november 2012 12:31

Hej Torsdag!


Idag ställer jag frågan vad som man helst läser om i en blogg?

Själv tillhör jag den skaran som väldigt sällan läser andras bloggar. I mitt fall beror det mest på att det finns så otroligt mycket skitbloggar som varken är särskilt intressanta eller roliga eller som tillför någonting i mitt liv.

En bra blogg i mina ögon innehåller mycket humor och skrivs med glimten i ögat, den lyckas förmedla någonting som verkligen berör, en välskriven blogg är alltid tillfredsställande att läsa och den bästa bloggen av alla, den som får mej att tänka till, tänka om eller som gör mej nyfiken på människor, händelser eller saker som jag inte visste att jag överhuvudtaget kunde bli intresserad av.

Lyckas man med något av detta har man verkligen lyckats i mina ögon!


Det är ytterst sällan jag går in på en "vardagsblogg" och orkar läsa mer en fyra rader, tyvärr!!

Vilken typ av blogg gillar du? Har du en favoritblogg som du tycker att jag absolut inte får missa?

Bloggar om barn, min underbara kanin, bästa middagstipset, pysselhörnor och träning får mej ofta att må psykiskt dåligt så kan du rekommendera någon sån som ÄR BRA så tipsa gärna.

Jag ser så mycket fram emot att få ändra uppfattning!!


Ha en fortsatt bra Torsdag!


Synpunkter på min blogg är såklart otroligt välkomna!!

 
 
Beatrice

Beatrice

22 november 2012 13:16

Hallå
Hm något som kunde passa DIG ??? !!!!
SJÄLV HAR JAG HITTAT EN NYLIGEN SOM JAG BÖRJAT FÖLJA
tror hon heter Lisa ha ha
har väl börjat med ny blogg
www.baravaralisa.se om den inte innehåller så mycket just nu så finns det mer på
www.baravaralisa.bloggplatsen.se

Äppelblomman gillar jag också
www.appelblomman.blogspot.com (ok hon tränar ju iofs )

hör av mig om jag kommer på flera, men nu är det kaffe som gäller och mitt batteri behöver laddas upp
Ciao

http://www.beatrice-minadagarilivet.blogspot.se

annaskrubbe

22 november 2012 21:03

Goder afton!:)

Tack för tipsen!!
Ska absolut ge dessa en chans, spännande!

Trevlig helg!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Skapa flashcards