Alla inlägg under juli 2012

Av annaskrubbe - 5 juli 2012 00:07

God natt kära nattugglor!


Inte ofta jag skriver direkt från sängen men plötsligt händer det!

Senast det hände var nog när jag låg på sjukhuset å var nyopererad, drygt fyra månader sen nu.


Tiden går, idag försöker jag påminna mej själv om hur livet var före operationen, bara för att jag inte ska ta saker å ting för givet lixom.. Det är nyttigt och bra och jag kan till och med känna mej frisk och ganska lyckligt lottad tack vare de!


Till er som väntar på mitt avslöjande om vad det är för fel på mej vill jag passa på att säga, lugn, det kommer, jag måste bara läsa klart boken och fundera lite till  


I natt hade jag egentligen tänkt att skriva om män, men jag tror jag hoppar det, tar eventuellt det inlägget en annan gång.

Hade även funderingar på att säga ett sanningens ord om allas vår Madonna dagen till ära, men jag får nog skjuta upp de oxå.


Så, vad vill jag egentligen säga med det här inlägget kanske du tänker, och sanningen är väl egentligen den att det har jag inte en aning om själv faktiskt  

Men bara för att ge er någonting så slänger jag upp min favorit med Madonna som faktiskt inte alls är någon favorit till mej.

Men även en blind höna hittar ett korn ibland, och det här är mitt Madonna korn!










Av annaskrubbe - 2 juli 2012 12:41

Hej hej bloggen!

Tack för alla samtal, sms och mail från alla er läsare som varit orade över att jag slutat blogga eller att något hemskt hänt mej!

Så är inte fallet, jag kommer alltid tillbaka, denna gång fräschare och piggare än någonsin 


Så, vad har jag då gjort under alla dessa veckor?


Jag har haft det bra, jag har varit ute på fältet och arbetat en hel del.

Som bloggdrottning tycker jag det är viktigt att komma ut och möta mina läsare i verkligheten.

Blir lätt att man hamnar i en bubbla där allt handlar om mej och mitt och man tappar kontakten med omvärlden och därmed även trovärdigheten, likt många av mina kollegor i branchen tyvärr gjort   


Det har varit en hektiskt tid men en fantastiskt rolig, givande, inspirerande och inte minst lärorik period i mitt liv   !


Tack för allt kära vänner, utan er vore jag ingenting!   



Så håll i hatten gott folk för nu jäklar kör vi!   


  

Ovido - Quiz & Flashcards