Direktlänk till inlägg 16 september 2013

Julklappstips!

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!


Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!


Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!


Varför lägga onödig tid på krångel och bök när det numer finns en så mycket snabbare och smidigare lösning?


Passar lika bra till ung som gammal, till dej med värk och stelhet i leder som till dej som bara är allmänt trött och kanske en smula lat?


Nu finns det inte längre några förmildrande omsändigheter eller trötta undanflykter då denna prudukt är till just för DEJ!


Läs mer på: www.bedmaid.se och klicka hem din favorit på stört!;)



Lycka till och ha en fin fortsättning på dagen  

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Av annaskrubbe - 27 november 2012 10:29

Hej Tisdag!   Kommer just från ett möte med rektor, lärare, assistent, pedagoger och HUB representanter. Det var det tuffaste mötet i år, kanske på flera år..   På ett sätt borde jag vara nöjd, äntligen har poletten trillat ner hos samtlig...

Skapa flashcards