Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av annaskrubbe - 19 augusti 2011 19:06

Fredag idag! Sköna, härliga Fredag!                                              

Har haft en riktigt okej dag idag, nästan riktigt bra till och med:)

Två möten har jag klarat av, och både jag och andra är väldigt nöjda med mej och mina insikter kring mycket! Känns bra!

JAG är BRA! 

 

Jag har också varit snäll och givmild!

Jag har nämligen gett bort ett sprillans nytt linne ikväll!

 

Så här var det, i samma stund som jag läste om Amy Winehouse bortgång, skyndade jag in på Tradera och köpte ett riktigt coolt linne med sångerskans avbild, "one size" var storleken och det brukar ju funka!

Men när jag betalt insåg jag att jag missat kolla varifrån linnet kom så jag läste annonsen snabbt en gång till och läste  "skickas från Tailand"!!

Hmm, alla vet ju hur stora kvinnorna är där:)

 

När jag en vecka senare hittade paketet i lådan och slitit upp förpackningen fick jag mej ett riktigt gott skratt, min minsta på snart fyra år kom då springande och fick syn på linnet, "åå, tack mamma, vilket fint linne du har köpt lill mej" blev kommentaren:))                                                                          

 Ja, ni fattar ju själva!:)

 

Till saken hör att jag är en lång kvinna omkring 1,80 och drar minst en nätt 40!:))                                                                

Så idag fick jag äran att glädja en kompis 17-åriga dotter med linnet istället!


I övrigt tycker jag Tradera är fantastiskt!

För er som inte känner till Tradera kan jag berätta att där kan man köpa ALLT till ofta väldigt bra priser!

Tradera är uppbyggd som en auktion, där man helt enkelt lägger bud och i bästa fall vinner auktionen!

Jag har handlat mycket på Tradera, mest små saker, men jag har faktiskt aldrig blivit lurad eller besviken!

 

Dessutom är det ju lite som en sport, man väntar ut varandra, budar, väntar, hoppas, det är spännande och förhoppningsvis blir man supernöjd när man vunnit sin auktion!

Allt i ett lixom, dessutom finns BÅDE gammalt och helt nytt!:)


Helt klart värt ett besök då och då!


Nu blir det Svampbob och chips här i Annabo!

Hoppas ni oxå får en riktigt skön Fredags kväll! 























Ovido - Quiz & Flashcards