Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av annaskrubbe - 24 augusti 2011 09:59

Som en liten bonus till er som uppenbarligen faktiskt läser och till och med följer min blogg vill jag säga att trots det bara är den 24;e idag har jag redan slagit månads rekord med antal läsare/månad!!


Fram till att jag började skriva på detta inlägg har jag haft 507 läsare bara i Augusti!!           


Jag känner mej otroligt ödmjuk och stolt inför detta faktum!


Shit alltså, vilken grej!!!


Kissie och Dissie och Pussy och Pissy    bör kanske lägga ribban något högre om dom inte vill bli omkörda av en alldeles riktig kvinna med alldeles riktiga (blogg!) inlägg, tankar och synpunkter!   

 

Tack och bock och hoppas vi hörs igen och igen och igen och....

 

Önskar er alla en härlig dag!!


   


 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards