Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

De e som de e..

Av annaskrubbe - 5 maj 2012 15:29

Verkar inte vara så många som sitter inne på mina frågors svar, det hade jag väl kanske inte riktigt förväntat mej heller.


Kanske finns det inte svar på alla frågor eller så finns det kanske olika svar på alla frågor beroende på vem det är du frågar?


Just nu tycker jag att den här låten duger bra som svar, i vart fall idag, just för mej!

....De e som de e man får leva me de... 


 


 




Ha en skön Lördag gott folk och glöm inte hockeyn!!

Japp, så ere, jag är en liten hockey-tjej, det trodde ni kanske inte?!


Det är något härligt skönt med hockey tycker jag!

Hade jag bara varit liiite bättre på skridskor, liiite yngre och liiite mer atletiskt byggd så hade jag deffenitivt spelat hockey!

Jag tror nämligen att det skulle vara otroligt bra för min rastlösa själ, hade jag bara varit hockey spelare så hade jag gananterat inte suttit här med alla mina frågor bara för att ett dygn senare konstatera att "de e som de e man får leva med de"...

 
 
Amanda:)

Amanda:)

6 maj 2012 10:11

Hej va fin blogg! Jag är med i en tävling hos www.jesson.bloggplatsen.se Gå in på min blogg och kolla hur du går till väga för att rösta på mig, du blir länkad på min blogg. Kram

http://www.still-shine.bloggplatsen.se

annaskrubbe

7 maj 2012 02:31

Tack för dom snälla orden!

Jag går gärna in å kikar på länken, men jag är inte särskilt intresserad av att delta i vare sej tävlingar, omröstningar eller länkningar bara för sakens skull!
Men lycka till både med tävlingen och fiskandet av röster!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards