Alla inlägg den 20 september 2011

Av annaskrubbe - 20 september 2011 09:46

I dag lägger jag min energi på att vänta, det är ungefär vad jag känner att jag orkar med!


Jag väntar på att energin ska återvända!   


Jag väntar på våren och solen!   


Jag väntar på goda nyheter, lycka och framgång!   


Jag väntar på att kaffet ska rinna ner!   


Jag väntar på klimakteriet!   


Jag väntar på helgen!   


Jag väntar på att min lilla Smilla ska få värkar!   


Jag väntar på olika besked!   


Jag väntar på att rektorn ska få "tummen ur"!   


Jag väntar på den dagen då min väntan är över!   



Nu tänker ni kanske att jag är en passiv j...el som bara väntar på att saker ska hända av sej själv, men tro mej, det tror jag inte!


Men jag har för tillfället dragit i alla tänkbara trådar så just nu kan jag bara vänta på att någon ska passa bollen tillbaka till mej, så jag kan få göra ett vackert avslut rakt upp krysset!

Har blivit lite väl många stolpskott på sistone...  


 

 



Ovido - Quiz & Flashcards