Alla inlägg den 13 september 2011

Av annaskrubbe - 13 september 2011 10:22

Herregud vad nöjd jag är!!

Efter nästan ett år här på bloggen har jag ÄNTLIGEN fattat hur jag slänger upp klipp!!!


Jag vet att jag skrivit i tidigare inlägg, tror det var mitt sommarpratar inlägg, att detta är en jätte favorit!


Nu för tiden lyssnar jag inte alltför ofta på Janis, men jag blir alltid otroligt varm inombords när jag hör den här underbara låten.


Så vad passar väl bättre än att låta det bli mitt allra första klipp här och skänka er lite värme denna stormiga dag!!




                                                                                                                                                          

                                                   

Ovido - Quiz & Flashcards