Direktlänk till inlägg 20 september 2011

I väntans tider 2!

Av annaskrubbe - 20 september 2011 09:46

I dag lägger jag min energi på att vänta, det är ungefär vad jag känner att jag orkar med!


Jag väntar på att energin ska återvända!   


Jag väntar på våren och solen!   


Jag väntar på goda nyheter, lycka och framgång!   


Jag väntar på att kaffet ska rinna ner!   


Jag väntar på klimakteriet!   


Jag väntar på helgen!   


Jag väntar på att min lilla Smilla ska få värkar!   


Jag väntar på olika besked!   


Jag väntar på att rektorn ska få "tummen ur"!   


Jag väntar på den dagen då min väntan är över!   



Nu tänker ni kanske att jag är en passiv j...el som bara väntar på att saker ska hända av sej själv, men tro mej, det tror jag inte!


Men jag har för tillfället dragit i alla tänkbara trådar så just nu kan jag bara vänta på att någon ska passa bollen tillbaka till mej, så jag kan få göra ett vackert avslut rakt upp krysset!

Har blivit lite väl många stolpskott på sistone...  


 

 



 
 
FiloZophie

FiloZophie

20 september 2011 11:22

Jag sitter på den solvarma stenen uppe till höger i backen och väntar med dig:)
Brake a leg or brake someones leg :)
Kramen

http://www.filozophie.bloggplatsen.se

annaskrubbe

20 september 2011 17:05

:))
Du är en god människa du!!
Kramen

 
Hanna

Hanna

20 september 2011 12:52

ja, ibland måste man bara vänta. Vissa saker går liksom inte att fixa av sig själv :)
Ha det bra!

http://hannastankar.bloggplatsen.se

annaskrubbe

20 september 2011 16:58

ja, tyvärr är det så!

Hare så gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Skapa flashcards