Alla inlägg den 9 september 2011

Av annaskrubbe - 9 september 2011 15:37

Det finns inte så många bilder på mej från förr, jag har faktiskt rivit sönder dom flesta av dom bilder som fanns, för jag var ett ganska fult och eländigt barn som ofta var sjuk...


Men här har jag ändå lyckats hitta några från tonåren där jag inte ser allt för eländig ut! (en finns på min pressentation oxå)


Varsegoda! Se de som en liten fredags gåva!


Jag ångrar mej säkert snart och då ryker dom igen!


Trevlig helg!!


Av annaskrubbe - 9 september 2011 08:08

Vill med det här inlägget mest tala om att jag lever, har haft en rörig vecka och jag är ganska trött, frustrerad, irriterad och som vanligt när ja känner så, så blossar alla möjliga konstiga saker upp i ansiktet på mej, dessutom:(   

Jag känner mej som en urvriden disktrasa och det är ju alltid skönt...

Ja, att känna att man lever alltså!   


Har ni förresten tänkt på att nästan alla människor faktiskt är döda?      

Vi är ju bara en liten klick som lever här och nu!    


Alltid kan man hitta något att glädjas åt!:)    

 

Aja, så himla illa är det väl kanske inte, men helgen är otroligt välkommen och jag ska försöka "ladda batterierna" så gott jag kan!                       


Hörs vi inte i helgen så gör vi det garenterat nästa vecka!


Önskar alla en härlig helg!!     


                


 

Ovido - Quiz & Flashcards