Alla inlägg den 30 september 2011

Av annaskrubbe - 30 september 2011 10:09

Hej, hej här är jag igen!!


Mycket jag skulle vilja dela med mej av till er, men tiden är knapp så jag önskar er alla en trevlig helg med mycket  :)


Kan berätta lite kort att min allra käraste lilla Smilla födde tre (fyra) bedårande små bebisar i Onsdags!!


En förlorade vi, men dom tre som lever är otroligt livskraftiga och alerta!

Det är så otroligt härligt att få vara med, stötta och agera lite barnmorska!

 Det är det som är pricken över i, grädden på moset, helgen efter en tuff vecka, vakna jämte någon man tycker om, Fredagsmyset i soffan, solen på hösten, mascaran på fransarna, plåstret på skovskavet, att äntligen få kissa när man hållt sej en hel dag eller att myndigheterna plötsligt fattar och gör rätt!        


Ja, jag tror ni fattar känslan!:)                                                                                                                                                


 

När jag lärt mej hur sjutton man stoppar in bilder från kameran in i själva datorn och sen vidare upp på bloggen, kommer ni självklart få ta del av våra små underverk!:)


   


















Ovido - Quiz & Flashcards