Alla inlägg den 22 september 2011

Av annaskrubbe - 22 september 2011 08:30

Med risk för att bli tjatig, men jag kan inte låta bli!


Ni måste höra detta!


Jag var lite fundersam på om hon skulle kunna kontra sina tidigare album, det tillhör ju trots allt en relativt smal genre som jag trodde i min enfald skulle kunna bli svår att få låta nytt och fräscht igen.

Dessutom med denna säregna röst återigen kunna förmedla känslan och vemodet som texterna fyller mej med.


Jag kan bara resa mej upp, lyfta på hatten och erkänna: jag är bokstavligt talat tagen på sängen, blåst av stolen och näst intill stum av beundran!


  Köp.nu!!!!!



 

 

För första gången i mitt liv har jag förälskat mej i en annan kvinna!


 


 

Luta dej tillbaka, slut dina ögon, lyssna och njut! 

 

 

    


   



Ovido - Quiz & Flashcards