Alla inlägg den 17 september 2011

Av annaskrubbe - 17 september 2011 07:18

Hade sett fram emot att skriva ett helt annat inlägg just nu, men som alltid slänger jag ett öga på Aftonbladet innan jag gör någonting annat för att snabbt uppdatera mej över om nattens händelser.


Idag fick jag läsa om hur någon utanför Sundsvall roar sej med att hugga huvuvdet av katter i området.


Återigen har jag lyckats bli förvånad över människors handlande.


Tyvärr har jag inte lyckats lära mej att länka till Aftonbladet än, men om du vill känna hur luften går ur dej och hur en slags märklig klump sätter sej i magen på dej lagom till morgon kaffet så kan jag varmt rekommendera dej att gå in och läsa denna artikel.


Inte mycket mer att säga just nu, återkommer antagligen under dagen..

Ovido - Quiz & Flashcards