Direktlänk till inlägg 17 september 2011

Onda jävlar..

Av annaskrubbe - 17 september 2011 07:18

Hade sett fram emot att skriva ett helt annat inlägg just nu, men som alltid slänger jag ett öga på Aftonbladet innan jag gör någonting annat för att snabbt uppdatera mej över om nattens händelser.


Idag fick jag läsa om hur någon utanför Sundsvall roar sej med att hugga huvuvdet av katter i området.


Återigen har jag lyckats bli förvånad över människors handlande.


Tyvärr har jag inte lyckats lära mej att länka till Aftonbladet än, men om du vill känna hur luften går ur dej och hur en slags märklig klump sätter sej i magen på dej lagom till morgon kaffet så kan jag varmt rekommendera dej att gå in och läsa denna artikel.


Inte mycket mer att säga just nu, återkommer antagligen under dagen..

 
 
Anna

Anna

17 september 2011 16:11

Där har vi nästa uppgift att lösa när jag dyker hem..:)

Men fruktansvärt är det..

http://annalandin.bloggplatsen.se

annaskrubbe

19 september 2011 12:24

Visst är det så!
Kramen

 
Monica

Monica

17 september 2011 16:16

Är väldigt tacksam att jag lyckats missa den artikeln på aftonbladet. Man slutar aldrig att förvånas över vad vissa kan få för sig att göra och man undrar ju bara hur någon är funtad som kan få för sig att skada ett oskyldigt försvarslöst djur? Verkligen onda jävlar.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

annaskrubbe

19 september 2011 12:27

Skönt för dej att slippa läsa! (synd bara att jag skrev om det!)

Ja du, ibland blir man näst intill mållös...

Ha de!

 
Vivi

Vivi

19 september 2011 11:07

Barn & djur ... de mest oskyldiga och försvarslösa varelser som finns och dom ska "folk" ge sig på, vad mycket hemska och störda människor det finns... tur att det finns några bra också som väger upp... som du ! :)

http://www.missvivis.se

annaskrubbe

19 september 2011 12:23

De var snällt sagt!
Jag försöker så gott jag kan:)

Det är väl tyvärr så att barn och djur är de enda dessa sjuka människor "rår på"?!

Ha en bra vecka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards