Direktlänk till inlägg 4 september 2011

Anna rekommenderar...

Av annaskrubbe - 4 september 2011 15:34

Åh, vad det vad skönt att gråta en skvätt!

Vilken energi jag fick!

Jag har släpat skräp till pappersinsamlingen, städat, kört TVÅ diskmaskiner, (barnkalas igår!) börjat tvätta, lagat mat och byggt mej en kontorshörna..allt sen mitt senaste inlägg!


Tårar är bra för mej, jag lixom rensar ut kroppen på en massa"slaggtankar" som jag samlat på mej sedan sist jag grät.


Ungefär som vissa sköljer ut slaggprudukter med hjälp av tarmsköljning, så gråter jag en liten skvätt..

Dessutomär tårarna grattis till skillnad från tarmsköljningen, så det kan jag rekommendera er varmt!


En sak till jag gärna rekommenderar är Melissa Horn!

Hon är på G med ny platta och nya singeln heter "under löven",

lyssna och njut.

Det enda jag inte gillar jätte mycket med Melissa är att hon för mej är sådär underbart vemodig, vilket jag gärna blir extra mycket av på just hösten.

Jag är ingen höst människa, förr skulle jag till och med vilja sträcka mej till att säga att jag faktiskt hatade hösten!


Nu för tiden använder jag mej sällan av ordet hata, och om jag skulle göra det fick det nog handla om något annat än vädret..

Numer nöjer jag mej oftast med "ogilla" och "ogilla skarpt" om det jag inte tycker om, som hösten, det är en typisk ogilla skarpt-grej.

Aja, nu bubblar det i kroppen igen... får kanske ta 2 1/2 mils rundan om en stund!:)


 Spår efter en tarmsköljning..    



 

 

   Melissa Horn  



 

 

 

 
 
Hanna

Hanna

5 september 2011 15:48

Ja, det kan vara bra att gråta och få ut lite frustrationer! Och jag gillar inte heller att säga hata. Är ett så starkt ord som inte skall slängas omkring överallt. :) Ha det bra

http://hannastankar.bloggplatsen.se

annaskrubbe

5 september 2011 16:42

:)Så sant!
Ha de så gott!

 
Li Lo

Li Lo

6 september 2011 10:04

Har faktiskt lyckats gråta bort migrän, en gång.Jag tyckte så synd om mej själv att jag bara storgrät, somnade och sen var den borta!

http://www.kucke-li-lo.bloggplatsen.se

annaskrubbe

6 september 2011 10:49

Se där!! Bra tips!:)

Ha det så gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards