Alla inlägg den 22 mars 2012

Av annaskrubbe - 22 mars 2012 09:04

Sitter å ugglar framför Tv;n, tanken va att jag skulle se nyhetsmorgon men på vägen dit råkade jag fastna vid ett program om plastik kirugi.


Den första vi fick träffa var en kvinna av modell; mogen.


Jag försökte gissa vad det var hon ville fixa under intervjuvn, då jag själv skulle vara otroligt nöjd om jag såg ut som henne vid den åldern!


De enda jag kunde komma på var att det var något som inte syntes i bild så jag gissade att hon var missnöjd med sin mage!


Svaret var helt fel, hon tyckte nämligen att hon hade en hemsk hals som gjorde henne gammal och oatraktiv?!!


Nästa missnöjda kvinna var en 21 årig porrskådis som hade så fula bröst att hon nästan blivit av med jobbet?!

Innan sin första operation var hon ganska nöjd med boobisarna men hon ville göra dom större, nu var dom stora men fula?!


I mitt liv, här i min lilla stad är jag den enda jag känner som är nöjd med mina bröst!

Eller nöjd och nöjd, jag är inte missnöjd i vart fall och jag ser dom mer som en vanlig kroppsdel än som något som jag tänker låta mitt liv kretsa runt!

ALLA mina närmaste vänner har fixat tuttarna och ett par har inte haft råd än, men det har största prio när pengarna väl rullat in.


Mina vänner har lagt ner mellan 35 och 45 tusen kronor  på sina bröst!!


Hade jag haft 45 tusen över en månad så hade jag antagligen tagit med mina barn på en resa där dom fått bestämma ALLT!


Jag tycker ärligt talat att det är riktigt skruvat!


Är man inte helt nöjd, eller tycker det skulle vara fint med ett piffigt dekolletage någon gång så finns det ju faktiskt behå:ar för alla tillfällen som dessutom får boobisarna att se helt naturliga och fina ut!

Jag personligen tycker modellen mindre är så mycket finare!.

Stora "behag" på en nätt kropp blir bara groteskt och ganska oattraktivt enligt mej.


Jag förstår verkligen inte hur ett självförtroende eller en god självkänsla skulle kunna sitta i brösten?

Skulle det verkligen vara på det viset kan jag inte låta bli att undra vad som mer kan sitta i brösten som vi bara inte upptäckt än?

Interligens? Musikalitet? Balanssinnet?


Jag är helt övertygad om att man borde rannsaka sej själv och ta reda på det egentliga problemet än att skylla på sina stackars bröst!

Har jag bara ett par konstgjorda bröst så löser det sej alltid?!!

Jag tror dessutom att man lever ett ganska fattigt liv om man ens kommer på tanken på att man ska skaffa sej låtsas tuttar för 40 tusen?!


Sitter någon inne på någon vettig förklaring till varför man utsätter sin kropp för detta vansinnes dåd så får ni gärna berätta för mej!


Ha en härlig dag och bränn nu inte tuttarna i solen!!

Ovido - Quiz & Flashcards