Alla inlägg den 8 mars 2012

Av annaskrubbe - 8 mars 2012 23:29

Den här bjuder jag på så här på kvinnodagens afton!


Ja, jag vet, det är ju såna som jag just nu som gör henne populär och omtalad men vet ni vad?


De skiter jag i!


Men vad tycker vi om henne?

Blir vi verkligen upprörda av detta?

Orkar vi bry oss?

Är hon kanske en härlig, frisk fläkt som faktiskt behövs?


Döm själva, här är hon, Hanna!






Go´natt Sverige  

Av annaskrubbe - 8 mars 2012 12:09

Igår kväll var jag och mitt märkliga ex på möte på familjerätten, det var jag som tog initiativ till mötet då jag tycker att vi inte riktigt drar åt samma håll om jag uttrycker mej milt.


Mötet gick väl sådär, tyvärr har mitt ex svårt att hålla sej till ämnet och när han känner sej pressad tar han ofta till ganska låga personangrepp som något slags försvar, vilket jag tycker är ungefär är det lägsta man kan göra.

Men, men jag börjar bli van och förstår att det det är så man gör i hans värld när det inte riktigt vill sej.


Så idag när jag vaknade möttes jag av ytterligare ett bakslag!


SNÖ??!!


Visserligen inga mängder, men nog är det vitt alltid och nog blåser det...


Jag avskyr uppriktigt allt vad vinter och kyla heter, och med gårdagens möte i färskt minne så "borde" jag känna mej ganska sänkt och uppgiven idag, det är ju lite det som varit min grej, att bli lite sänkt av såna grejer...typ!


MEN, hör på det här kära läsare: Jag mår så jäkla bra!!


Jag är pigg och glad och känner mej frisk och stark och jag har ju faktiskt ingen anledning, tvärtom!!

Nu tror ni kanske att jag gått och blivit kär, men faktum är att jag inte är ett dugg kärare än förra året vid den här tiden och då var jag inte speciellt kär som jag vill minnas det, dessutom tillhör jag inte dom som mår bra av att bli kär, jag tycker mest det är jobbigt så jag brukar försöka undvika den känslan in i de längsta!:)


Nää, det är mer som att det har hänt något inom mej (vilket det iofs har, med tanke på operationen förra veckan, men det är inte det heller!)

det är som en börda som fallit bort och jag känner mej fri på något obeskrivligt sätt!


Aja, tänker inte lägga ner någon energi på att analysera vad det kan vara!


Allt jag tänker göra idag är att gilla läget och verkligen njuta av känslan så länge det bara går!!


Ha en skön dag alla! Och kom ihåg, det mesta går faktiskt över!

Ovido - Quiz & Flashcards