Alla inlägg den 6 mars 2012

Av annaskrubbe - 6 mars 2012 08:26

Åh, har gått här en längre tid och blivit ganska sugen på en till!


Egentligen skulle jag vilja pierca mej igen, men någonstans känner jag att jag kanske eventuellt börjat närma mej gränsen för vad som är snyggt eller bara patetiskt..


Nu tänker du kanske att jag kan sätta den så det inte syns, men jag vill ha den som en musch över läppen, där jag hade en för tio år sedan!

Den som jag fick ta bort eftersom plattan på insidan av överläppen började äta sej in i själva läppen...

Ja, näe..jag får väl hoppa den idén kanske...


Men en tatuering?


Mm, jag några stycken som jag är lite sugen på..


Men tills jag bestämt mej så kan ni få se några jag inte är så sugen på!



                                   

    





 



 



Som en bonus får ni en liten "huvudfoting" jag hittade härom dan!



                                                   



 


Ovido - Quiz & Flashcards