Alla inlägg den 3 mars 2012

Av annaskrubbe - 3 mars 2012 12:10

Härliga Lördag!!

Jag vet inte hur det ser ut hos er, men här i min lilla stad är det VÅR!


Jag har redan hunnit sitta i solen och druckit två koppar kaffe, jag har min härligt blå kjol på mej och jag har plockat fram vår väskorna ur garderoben och solglasen sitter som en smäck även i år:)

Jag är på gott humör, känner mej riktigt glad och jag tycker tom att jag är lite snygg i rätt vinkel, de trots min svullna mage och finnen på hakan!


Känner man så då kan de banne mej bara vara vår i luften, dessutom luktar det hundbajs överallt och det är ju ett annat garanterat vårtecken!


Önskar er alla en härlig vår dag och kom ihåg, för varje solig dag som går kommer du en dag närmare vintern, så passa på och gör dagen till din bästa och soligaste ever!!



.....För er som undrat så:


 



Ovido - Quiz & Flashcards