Alla inlägg den 12 mars 2012

Av annaskrubbe - 12 mars 2012 09:33

I morse när jag och mellisen cyklade till skolan så hade jag vårjacka, vårmössa och torgvantar på mej och jag frös inte ett dugg, bara så ni vet!  


Och vet ni mer, på hemvägen spelade jag Euforia skithögt i lurarna, och konstigt nog tycker jag det är en kanon låt som säkerligen har stora vinst chanser där borta i landet som jag inte kan stava till ( om det nu blir av med tanke på hot om bojkott av flera länder med tanke på landets brist på mänskliga rättigheter   ) !


Det var allt jag hade på hjärtat just nu, nu blire kaffe i solen och sedan förrådsstädning, konstigt nog känns till och med förrådsstädning som något roligt idag...konstigt..


Jag tror bestämt jag är lite smått rusig på våren om ni ursäktar?!   


 

Ovido - Quiz & Flashcards