Alla inlägg den 11 mars 2012

Av annaskrubbe - 11 mars 2012 16:08

Som vanligt nuför tiden har jag haft en skön helg på alla vis!


Men det jag ser fram emot är nästa vecka, då kommer nämligen den dagen jag har väntat på och strävat efter i flera(!) år faktiskt!


På Tisdag ska jag börja plugga så smått!!


No more sjukskrivning för mej!

I´m back!

Jag är med i matchen och på banan igen!   


Jag är uppriktigt glad och lite stolt, jag har en massa energi som bubblar i kroppen och jag känner mej näst intill odödlig och har svårt att se vad som skulle kunna rubba min värld just nu?!

Dessutom ska jag avsluta veckan med att ha alla mina små tussar hemma, jag längtar verkligen på att få skämma bort dom små liven     igen, stor mys-faktor-varning på det ni!

Jag förstår att min vecka blir svårslagen, men jag hoppas ni får en minst lika bra vecka som jag! :)


                                                      


Ovido - Quiz & Flashcards