Alla inlägg under februari 2012

Av annaskrubbe - 2 februari 2012 10:50

Tjaaa alla babes!!

Asså jag är sååååå trött idag, ni vet när klockan pep typ halv sju i morse så jag bá, ere redan morron lixom!

Å då kolla jag typ klockan å då va hon lixom halv sju, ja bá åh my fuckin´gaaaaad asså!!


Sen kom morsan å ba´ du måste gå upp NUUUUU!

Faan asså, måste ens päron va så jävla jobbiga, daah!


Hade gympa första lektionen, vaddå, vem orkar ha gympa mitt i natten lixom?????

Efter skolan ska jag och Mia gå på stan, Lääängtar så mycket!!!


Har spanat in en sååå snygg top på gina, MÅSTE ba´ha! De e typ ett linne med hello kitty tryck i silver, När jag visade Mia igår när vi va på stan så hon ba´, jaag dööör lixom va snyggt!!

Nu ska vi ha historia, lärarn är verkligen sååå dum i huvet, vem orkar bry sej om typ nåt jävla krig lixom????? Daaah!

Måste dra nu jag kanske skriver mer i eftermidda´!


pUSS Puss alla snyggingar!


Btw, Eric Saade är ba´så snygg! Puss å kram vi ses på stan´! Lol!!!




(för er som undrar, detta var ett litet fjortis inlägg och absolut inget jag personligen står för, ville bara testa hur det kändes, men de kändes inte så kul så jag ska nog aldrig mer göra om fjortis testet ever, typ, ba´, lixom!)

Av annaskrubbe - 2 februari 2012 09:02

Idag känner jag mej ganska risig, är slö i kroppen och har vart lite rosslig i halsen hela veckan, dessutom fryser jag HELA tiden  .

Skulle gärna ligga i ett rykande hett bad hela dagen men nu har jag inte riktigt möjlighet till det.


Jag behöver...nånting... nånting, som piggar upp min dag litegrann.

Jag tänker mej en inne-mys-dag och jag tänker inte göra för många knop så några gigantiska projekt är jag inte intresserad av, inte nu på fm i vart fall.


Så om du sitter på några bra tips med hög mys faktor får du gärna tipsa mej, det måste dock vara barnvänligt då jag har minstingen hemma  .


I övrigt kan jag meddela att jag ser fram emot morgondagen (inte för att det råkar vara min födelsedag utanför att det är Fredag och alla mina barn kommer hem å då ska vi äta gott, mysa, käka godis och hare bara så skönt!! ...Fast det klart, nu när ni ändå råkade få veta att jag fyller år i morgon så kan jag väl bara passa på att inflika att jag INTE fyller jämnt, så ni behöver inte köpa så många pressenter.. bara dom jag får är otroligt genomtänkta, nödvändiga eller onödigt onödiga, snygga, stora...eller små glänsande, väldoftande, exklusiva och dyra eller svinigt dyra så är allt välkommet, det är ju tanken som räknas och jag är ju både jordnära och otroligt anspråkslös!).


Ha nu alla en skön Torsdag vettja!



Ovido - Quiz & Flashcards