Alla inlägg den 26 februari 2012

Av annaskrubbe - 26 februari 2012 18:08

Japp, just precis så är det!


Idag firar jag och min omtalade kroppsdel vår sista Söndag tillsammans och på Tisdag skiljs våra vägar för gott!

Jag känner mej glad och riktigt exalterad och förväntansfull inför mitt nya fräscha liv!


Mitt tanke är att jag ska försöka blogga även från dödsbädden (läs sjuksängen!).

Ni vet lite som när Achberg drack sej kraftigt berusad i TV och satte sej bakom ratten för att visa hur alkoholen faktiskt påverkar oss som bilförare.

Jag kommer nämligen vara riktigt "moffad" mellan Tisdag och typ Torsdag nästa vecka, min tanke är att jag ska försöka blogga lite ändå för att se om ni märker någon skillnad!:)

Jag kan tänka mej att jag kommer resonera lite annolunda, jag kanske kommer sluddra och stava fel eller så kommer det inte märkas någonting alls på mej?!

Kanske bara jag som tycker det ska bli spännande, men jag tänker i vart fall ge det ett försök!

Det är kanske lika bra att jag redan nu säger att det är inte alls säkert att jag kommer stå för nästa veckas inlägg, inläggen kommer vara rena experiment så ni behöver inte skälla på mej om inläggen inte faller i så god jord, jag kommer antagligen ha riktigt jäkla skitont ändå!

I övrigt har jag under dagen börjat förbereda mej inför operationen, jag har fyllt frysen med snabbmat, köpt hem sånt som underlättar mina toabesök de närmsta veckorna.

Har hört att det kan vara lite ömt och spänt tiden efter, if you know what i mean??!!!

Dessutom har jag städat, tvättat och gjort såna bestyr man antagligen inte är så road av som nyopererad.

Dessutom har jag fixat musik och filmer så jag ska ha lite att roa mej med under rehabiliteringen!

Japp, det var det hela för nu, medan jag pysslar vidare önskar jag er en skön Söndags kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards