Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Anna goes fjortis!

Av annaskrubbe - 2 februari 2012 10:50

Tjaaa alla babes!!

Asså jag är sååååå trött idag, ni vet när klockan pep typ halv sju i morse så jag bá, ere redan morron lixom!

Å då kolla jag typ klockan å då va hon lixom halv sju, ja bá åh my fuckin´gaaaaad asså!!


Sen kom morsan å ba´ du måste gå upp NUUUUU!

Faan asså, måste ens päron va så jävla jobbiga, daah!


Hade gympa första lektionen, vaddå, vem orkar ha gympa mitt i natten lixom?????

Efter skolan ska jag och Mia gå på stan, Lääängtar så mycket!!!


Har spanat in en sååå snygg top på gina, MÅSTE ba´ha! De e typ ett linne med hello kitty tryck i silver, När jag visade Mia igår när vi va på stan så hon ba´, jaag dööör lixom va snyggt!!

Nu ska vi ha historia, lärarn är verkligen sååå dum i huvet, vem orkar bry sej om typ nåt jävla krig lixom????? Daaah!

Måste dra nu jag kanske skriver mer i eftermidda´!


pUSS Puss alla snyggingar!


Btw, Eric Saade är ba´så snygg! Puss å kram vi ses på stan´! Lol!!!




(för er som undrar, detta var ett litet fjortis inlägg och absolut inget jag personligen står för, ville bara testa hur det kändes, men de kändes inte så kul så jag ska nog aldrig mer göra om fjortis testet ever, typ, ba´, lixom!)

 
 
Beatrice

Beatrice

2 februari 2012 12:12

Ha ha ,nej trodde inte det passar dig . Jag behöver inte testa för jag stör mig otroligt på att lyssna på talet här hemma

//kram

http://www.beatrice-minadagarilivet.blogspot.com

annaskrubbe

2 februari 2012 22:00

Tack, skönt att höra att jag inte passar i de "facket", då har jag ju lyckats ganska bra trots allt då!;))
Kan tänka mej att man önskar att man vore döv vissa dagar?:)
Som tur är, är min tonåring kille, som dessutom råkar han ett ganska bra ordförråd, så än så länge är jag hyffsat skonad från iaf den här typen av tonårsblarr!;))

Ha de så gott!!

 
filoZophie

filoZophie

2 februari 2012 13:54

ggagaaaaaaaaaaaa...
Jag får illröda och kliande knottror över hela mig.
LOVA LOVA LOVA att du aldrig gör så mot mig igen;P
Fast eftersom jag vet att detta är ord du aldrig ärligt skulle mena så är du förlåten XD
Kramis

http://www.filozophie.bloggplatsen.se

annaskrubbe

2 februari 2012 21:53

Puuuh, skönt att höra!!;)
Fattar inte alls vad som flög i mej, så här nåra timmar senare känns det bara pinsamt, dumt och onödigt!;))

Kramen dej

 
Sara

Sara

2 februari 2012 18:27

hahahahaha herregud va roligt läsa detta i din för mogna kvinnors blogg eller vad det nu var du kallade den :O

http://www.combindinglove.bloggplatsen.se

annaskrubbe

2 februari 2012 21:47

Aaa, där fick du mej!!!!;))
Shit, där försvann antagligen all min trovärdighet som seriös och hyffsat mogen bloggerska!
Antingen får jag väl lägga ner den här bloggen nu, eller iaf byta namn. Eller så gör jag som kungen, vänder blad och försöker glömma det som glömmas kan och hoppas på att mina läsare gör som jag och aldrig mer tar upp detta med någon någonsin?!
Skönt att ha läsare som tänker längre än jag själv iaf!;)

Kram på dej och trevlig helg!

 
Vivi

Vivi

7 februari 2012 10:27

Hahhaahhaha, lysande ! Jag hoppas nu abra inte detta blir ngt permanent, du vet väl hur smittsamt fjortis är ?? ;)

Oh har du fyllt år, grattis i efterskott, attans att jag missade! En födelsedag är ALLTID värd att uppmärksammas :)

Japps, du kom på oss hi hi... vi är systrar :) Så jag komemr få äran att träffa lilla Essi ikväll :)
Kram

http://www.missvivis.se

annaskrubbe

8 februari 2012 16:32

Ja, jag lovar, aldrig mer ngt fjortis inlägg!:)
Jomen, jag fyllde ju lite år förra veckan så jag tackar och bockar!
Fattar inte att jag skrev det här, har aldrig någonsin berättat det för ngn tidigare, men i år var det tydligen dax?!:))

Ha det så gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards