Alla inlägg den 29 februari 2012

Av annaskrubbe - 29 februari 2012 02:34

Här kommer mitt utlovade sjukhus inlägg!Tyvärr blir det inte så festligt som jag och kanske flera med mej hoppats på!Jag mår oförskämt bra och är inte särskilt rusig!Ser inlägget konstigt ut beror det på att jag skriver från mobilen och inget annat;))Dom har just plocka droppet och nu ska jag försöka sova lite till..Men först lite detaljer för den som är vill och är intresserad!;)Till min stora förtjustning slapp dom gå in i magen, dvs dom kunde gå in DEN vägen, den naturliga vägen, Vilket underlättar dagarna efteråt mycket, och min mage slapp ytterligare ärr!;)Dom två ostmackorna och kaffet efteråt hamnar lätt på min tio-i-topp-listaÖver det godaste jag ätit någonsin!Jag är otroligt duktig på att tömma blåsan, vilket tydligen kan vara lite svårt efteråt!Guldstjärna åt mej!!;)Min rums kompis är gravid i vecka 32, stackarn som får ligga här då;(Mer detaljer nästa gång kanske.. Nu ska jag sova lite till tror jag!

Ovido - Quiz & Flashcards