Alla inlägg den 23 februari 2012

Av annaskrubbe - 23 februari 2012 09:36

Detta inlägg känns lite jobbigt att skriva, det är nämligen otroligt känsloladdat för mej!


För sju år sedan gjorde jag det, i morse var det Daniel och Vickans tur!


Mitt barn var 51 cm, lillsessan är 51 cm lång!


Mitt lilla barn vägde så gott som 3280 gram(nämligen 3080!) lillsessan vägde 3280 gram.


Mitt barn föddes 21 minuter över, lillsessan föddes 26 minuter över!


Ja, som ni märker är likheterna slående!


Dessutom, efter ungefär sju års slit har äntligen 23 Februari blivit flaggdag!!

Jag är otroligt nöjd och stolt över detta!


Jag har alltid varit rojalist, men under senare tid har jag vacklat och faktiskt börjat i frågasätta monarkins vara eller icke vara, jag tycker tyvärr att vår stadschef brustit i sin trovärdighet!


Idag känner jag annorlunda, idag förstår jag att inför döden är vi alla lika, idag är dagen då jag en gång för alla lägger mina tvivel bakom mej, jag vänder härmed blad och ser väldigt ljust på framtiden, idag reser jag mej upp och tar av hatten och det enda jag känner är kärlek, lycka och en gigantisk stolthet!


Till Daniel vill jag säga några väl valda ord!


Daniel, i ärlighetens namn kan jag erkänna att jag var lite skeptiskt i början, det enda jag såg hos dej var likheten med "boxer-Robert".


Idag tänker jag annorlunda, idag vet jag bättre!


Du har växt i mina ögon, du känns ärlig, jordnära, varm och känslosam, allt jag söker hos en riktig man!!

Skulle du av någon anledning tröttna på svärföräldrarna och frugan kan du väl slå mej en pling?!

Ja, om jag nu är singel och tillgängligt  vid tillfället vill säga! *Blink blink*:)


Varma hälsningar Anna!


Jag uppmanar alla att fira med prinsesstårta och champange tillsammans nära och kära!


Även om Daniel gjort grovjobbet så tycker jag att detta är hela Sveriges lilla sessa väl värd att fira!!


Idag är jag svensk, glad, stolt och otrooligt rörd!!


Ps! Daniel, Jag tycker Anna är ett otroligt fint namn! Det är lätt, vackert, kungligt och lätt att stava då jag känner till att det finns deslyxi i släkten (på frugans sida!) Lycka till!! Ds.






Ovido - Quiz & Flashcards