Alla inlägg den 9 februari 2012

Av annaskrubbe - 9 februari 2012 11:02

Det här inlägget bestämde jag mej för att inte skriva redan i Söndags eftermiddag.


Nu är det Torsdag förmiddag och jag har inte tänkt om på något sätt som man lätt skulle kunna tro.

Jag trotsar helt enkelt mej själv och går fullständigt emot de jag lovat mej, vilket känns väldigt märkligt, lågt, pubertalt, konstigt, dumt, trist och onödigt.

Jag är väl medveten om att jag i och med detta sätter min trovärdighet i kraftig gungning, men trots det så gör jag det!

Jag faan gört, helt enkelt!


Jag säger Torsten Flinck, så vet ni genast vart landet ligger.


Detta är min teori:


Väldigt många människor är riktigt trötta på detta melodifestival tramsandet år efter år.

Så även jag, har förvisso aldrig brytt mej särskilt hårt, men ni som känner mej vet att jag är allergisk mot traditioner och upprepningar och händer det inget nytt så "dör" jag av trisstess..


Jag tror även att Christer Björkman blivit medveten om att hans jippo sjunger på sista versen.

Han behöver något eller någon som drar ögonen åt sej, ökar tittar siffrorna och förlänger hans kontrakt.

Så vad gör han? Vem är bland dom mest spektulära artister vi har och den minst troliga i sammanhanget?

Jo, det är Torsten Flinck!!


Honom ska vi ha!!!!


Nu undrar ALLA, hur ska det gå? Vad ska han, Torsten alltså, göra? Ska han sjunga? Vad ska han ha på sej?

Kommer det bitas i blodigt kött och spottas på publiken? Kommer han vara berusad? HUR SKA DET GÅ???


Och så händer.....ingenting, inte under framträdandet...men plötsligt händer.....detta:



 


Christer Björkman jublar, kvällstidningarna jublar, morgonsofforna jublar!!

Alla sitter säkert även nästa vecka!! Tjoohoo!! Vi visste det, Torsten kan man lita på!!! Torsten is da shit och medias superhjälte!!!


Men, vänta lite...

Vi kan ju inte.....

Åhmen, såhär gör vi!


Dumma, gamla, äckliga Torsten, fy vilken snuskgubbe? Hur kunde du??

Nu måste vi ta upp det här med sexuella trakaserier på jobbet! Gina gjorde ju bara sitt jobb i sitt lilla ormskinn, och visserligen bad hon om en kram(en "Torsten-kram"dessutom!), men naturligtvis trodde vi alla att Torsten skulle kunna sköta sej, uppföra sej och respektera kvinnan under ormskinnet! Bad bad Torsten!


Att sedan media froterar sej i Persbrants "nya" kropp och driver med den i alla möjliga och omöjliga sammanhang hör inte hit, lika lite som att Gry forsell vältrar sej i nakna muskelösa kroppar varje Lördagkväll inför våra stackars, små, oskyldiga barns ögon på bästa sändningstid, och sen slår ner varandra på skolgården i tron om att dom är gladiatorer, men det är bara gulligt de!!   

 


Ovido - Quiz & Flashcards