Alla inlägg den 23 maj 2011

Av annaskrubbe - 23 maj 2011 20:09

TRÖTT, känner mej bara förbannat TRÖTT och alldeles tom inombords.. känns lite märkligt för de var inte riktigt såhär jag hade förväntat mej att jag skulle reagera..                                                                                                                   Jag har alltid trott att de är bra med höga poäng, tre poäng efter en match, eller hög poäng på iq-testet eller vad de nu kan tänkas gälla!

Högt över medel eller över gränsen ÄR bra, så är de ju bara!



                                                                                                  Efter idag känns de inte riktigt som att de är så längre, tyvärr..


                                                                                                    När läkaren idag förklarade att man får olika poäng för dom olika testen mitt barn genomgått den sista månaden och lyckas man få ihop 15 poäng har man uppfyllt de som krävs för att få säga att man har autism.                                                                                                                                             Min älskling lyckades skrapa ihop hela 24 poäng!

                                                                                                Jag tänker inte säga mer om det idag, måste nog få landa i detta känslomässiga kaos nåra dar innan jag är redo att bemöta den här situationen vidare..


                                                                                                Ta hand om varandra, de tjänar alla på    








Ovido - Quiz & Flashcards