Alla inlägg den 22 maj 2011

Av annaskrubbe - 22 maj 2011 20:22

Vill börja dagens inlägg med att tacka alla vänner där ute som jag inte ens visste fanns för fina kommentarer och välbehövlig feed back, de har verkligen känts otroligt skönt och jag är er så tacksam 



  

De senaste 24 timmarna har varit en känslomässig berg-å-dal-bana utan dess like...




Nu i  kväll är jag bara trött så jag tänker krypa till sängs redan efter Solsidan, (tycker första sesongen var den bästa, så de är nog precis vad jag kan behöva i kväll!) Hoppas jag verkligen kan sova så tidigt, behöver all energi jag kan få tills i morron..

De känns ganska tungt, men de känns bra när de här är över antar jag..

Sen i morron eftermiddag tar en ny resa sin början, och just nu har jag ingen aning om vart de bär hän och de känns som om jag hade klarat mej lika bra utan den resan..


 

Go´natt alla ni där ute, i morron är en annan dag.. 



















Ovido - Quiz & Flashcards