Alla inlägg den 18 maj 2011

Av annaskrubbe - 18 maj 2011 15:16

Behöver lite mer  på min bleka, finniga, feta kropp NU!


Igår berättade min 6 åring för 4 åringen att mamma har en bebis i magen, nähä sa minstingen medan 6 åringen svarade, jo de är sant kolla själv så får du se, medan han drog upp tröjan på mej, varpå 4 åringen utbrast, JAA mamma, jag VILL ha en bebis!!!

När jag sen försökte förklara att de inte alls var nån bebis i magen utan att mamma bara är FET, blev jag inte trodd utan istället hänvisad till Pontus mamma på dagis, HON har minsann en bebis i magen och hennes mage ser precis ut som din..


Ibland skulle jag uppskatta om barnen inte var fullt så ärliga, men de är väl de som gör dom så härliga antar jag 


Och för er som undrar, JA, jag har precis upptäckt att även jag kan infoga små smilisar Heja heja mej!  

Ovido - Quiz & Flashcards