Alla inlägg den 19 maj 2011

Av annaskrubbe - 19 maj 2011 10:26

God förmiddag kära vänner!

                                                                                                                     Ja, god å god förresten, känner mej lite sjuk och eländig eller förresten om jag nu ska va helt ärlig så känns de faktiskt som jag redan står med ena foten, lite drygt, i graven..

Men men, jag är tuff, stark och duktigt och har deffenitivt överlevt större smällar än så här                                                                                                  







 

Som lite tidigare idag till exempel, för att återknya lite till mitt förra inlägg angående mina ärliga härliga barn.                                                     Mellanbarnet väckte mej som vanligt alldeles för tidigt, men idag med en lite speciell fråga, en fråga som jag faktiskt ALDRIG fått tidigare nämligen: mamma vakna nu, varför har du en sån hockeyfrilla för???



                                                                                                                        Visserligen är jag kanske inte den mest välfrisserade, men hockeyfrilla???   


                                                                                                                      Så nu har jag och min kära sex åring googlat frisyrer en lång stund och jag har, förhoppningsvis!, fått denne att förstå skillnaden mellan morsans morgon ruffs och en välstylad hockeyfrilla a la 80-tal..!






                                                                                                                           Tänk vad underbart att vara liten så man kan lära sej massa nya intressanta saker varenda dag    








Ovido - Quiz & Flashcards