Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Åsså blev de då den 23 Maj 2011, dagen då jag fick ett svar och tusen nya frågor..

Av annaskrubbe - 23 maj 2011 20:09

TRÖTT, känner mej bara förbannat TRÖTT och alldeles tom inombords.. känns lite märkligt för de var inte riktigt såhär jag hade förväntat mej att jag skulle reagera..                                                                                                                   Jag har alltid trott att de är bra med höga poäng, tre poäng efter en match, eller hög poäng på iq-testet eller vad de nu kan tänkas gälla!

Högt över medel eller över gränsen ÄR bra, så är de ju bara!



                                                                                                  Efter idag känns de inte riktigt som att de är så längre, tyvärr..


                                                                                                    När läkaren idag förklarade att man får olika poäng för dom olika testen mitt barn genomgått den sista månaden och lyckas man få ihop 15 poäng har man uppfyllt de som krävs för att få säga att man har autism.                                                                                                                                             Min älskling lyckades skrapa ihop hela 24 poäng!

                                                                                                Jag tänker inte säga mer om det idag, måste nog få landa i detta känslomässiga kaos nåra dar innan jag är redo att bemöta den här situationen vidare..


                                                                                                Ta hand om varandra, de tjänar alla på    








 
 
Sara

Sara

24 maj 2011 10:13

det viktigaste när man får Beskedet är att man får reda på framtiden. kanske inte direkt men har du det på papper så finns det mycker mer hjälp att söka än om du inte har det på papper. vi står just nu utan papper med en halvdiagnos, mitt i utredningar och har svårt få hjälp. men trots detta har jag fått vårdbidrag. så ge inte upp det finns hjälp att få.
prata med kuratorn på hab, de har dunderkoll.

lycka till med Allt. ditt barn är samma barn bara med mer rättigheter

http://www.combindinglove.bloggplatsen.se

annaskrubbe

24 maj 2011 11:10

Tack för din kommentar!
Ska träffa kuratorn nästa vecka så då ska vi börja nysta i allt, tack vare mitt jobb med olika diagnoser har jag ändå hyffsad koll, men de blir ju en lite annan grej när man drabbas personligen.
Jag ska ta den här veckan till att landa och "sörja" och samla min tankar och energi, så jag är redo nästa vecka när resan börjar på allvar!
Ge upp finns inte på kartan, men jag inser att resan blir livslång.
Tack för din support och lycka till själva!

 
Lena

Lena

26 maj 2011 11:30

Har inga ord Anna... kan bara säga att jag känner med dig. Men jag vet att du fixar detta när att lagt sig.Jag kan bara hålla med Sara som skrivit till dig ovan.. kan ge er båda mer i både rättigheter & mer förståelse.
Stor kram <3

http://www.buickskylark.blogg.se

annaskrubbe

26 maj 2011 21:01

Tack finaste Lena!
Vad glad jag blir att du är här!
Ja, på något sätt tar man sej ju alltid vidare även om jag idag inte har en aning om vilken väg livet kommer att ta efter de här beskedet..
Får jag länka till din blogg förresten?
Sköt om dej, du finns ofta i mina tankar!
Stor kram till dej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards