Alla inlägg den 29 maj 2011

Av annaskrubbe - 29 maj 2011 21:15

Idag blev de banne mej inget pulvermos i stugan, fick fläskfilé och gratäng och tårta på de hemma hos lilla mamma!             Shit vad jag åt, är mätt som en plätt fortfarande!:)


 

Söndagkväll igen dåra..

Måste ändå säga att jag ser fram emot veckan som kommer... litegrann i alla fall, är ju inte så van vid den känslan men jag tror bestämt att jag gillar, a lot!:)


 

Ska till hab på Tisdag morron och prata med psykologen om framtiden och vad som händer nu!

Förhoppningsvis får jag svar och information om mycke som snurrat i huvudet den senaste veckan.

Känns jättebra och jag måste säga att vi blivit så otroligt väl bemötta att jag nästan blir lite rörd, fantastiskt att möta människor i sitt arbete och känna att dom verkligen har hamnat så rätt!


 

Dessutom kommer jag om planen går i lås och önskan slår in, vara barnledig hela FEM dagar!!

jag behöver de så otroligt väl så ni anar inte..

 

Förutom att bara vara, vila å sånt så ska jag umgås!

UMGÅS ! !                                                                               Ni vet, som en vuxen människa (ja, för er är de antagligen normalt och en del av vardagen?!)

Men för mej är de inte så himla "vardagligt"..                         Min Finaste J har fyllt år å de ska nog firas på ett eller annat sätt!

Sen kommer den fina och omtänksamma A hem å hälsar på!:)

E och jag har pratat om att ta en mys kväll så länge, och nu hoppas jag verkligen att de kommer bli av!!

M vill jag absolut träffa åsså C förstås!!


 

Om min andra önskan slår in i veckan så kommer solen och då hoppas jag att en viss person följer med mej på en liten vandring i helgen, en hel dag i solen och bara gå å gå å gå med ryggsäcken på ryggen fylld med en massa gott och otroligt onyttigt!:)


 

Att gå är ungefär samma sak som terapi för mej....fast mycke bättre!

I skogen och naturen kan jag andas, rensa och skingra tankarna, hämta energi och må bra utan krav å annat som stör mej på min väg tillbaka... mot framtiden..                                                                                                                         Ååååå, ser just vädret och gissa vad!!!!! SOMMAREN kommer i veckan      






























Ovido - Quiz & Flashcards