Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Dan före uppsprättar dan!!

Av annaskrubbe - 27 februari 2012 11:24

Idag kan vara min sista dag i detta jordeliv, vilket jag absolut inte tror!


Men tänk om.... Konstigare saker har ju faktiskt hänt!

Om vi nu antar det för ett ögonblick, vad sjutton vill jag att det sista folk ska läsa från mej ska vara???

Antlingen kan jag välja att tala om för alla hur mycket jag tycker om er och hur mycket jag faktiskt älskar mina nära, men det är ju inte riktigt min grej och förresten tror jag att ni märkt det redan och om någon missat det så tror jag inte poletten skulle trilla ner ens om jag skrev det här, så det går ju bort!

Sen skulle jag ju kunna klämma åt alla dom som sårat mej, hade ju vart riktigt tillfredställande att veta att jag får sista ordet en gång för alla.

Men jag har ju inte riktigt dom behoven heller...

En annan sak som skulle kunna vara lämpligt är att berätta hur jag vill ha min begravning, men det finns det redan några få som vet och er litar jag på!

Hm...vad finns då kvar?!

Eftersom jag gärna undviker att bli för sentimental så tror jag helt enkelt att jag kör på som vanligt, jag är mej själv för det är så jag vill bli ihågkommen!


Något som jag kom på här om dagen är en slående likhet mellan Björn Ranelids mello insats och "hundra höjare"-Pontiac.

Dom har samma "förmåga" att leverera sin låtar på, vilket jag tycker är ganska kul, lyssna gärna och jämnför själva!


Pontiac? Ranelid?



Ranelid? Pontiac?


Väljer man att enbart lyssna så har i alla fall JAG svårt att höra skillnad!

Japp, det var allt jag har att bjuda på just nu!

Önskar alla en skön dag!

Och kom ihåg, musik ska byggas utav glädje!  



 
 
Vivi

Vivi

27 februari 2012 13:27

Nej hu så får du inte tänka, men det är ju däremot (verkar det som) en kroppsdels sista dag ... gallblåsan ? Blindtarmen ? Vem är stackarn som i inte längre får vara med ? Bortsållad och uträknad som på Robinson... :P

Tack för din fina kommentar Anna! Mitt lösen är bloggis

Jag hoppas verkligen allt går bra i morgon, håller tummarna för att du vaknar lite lagom groggy och trött, själv gillar jag inte alls att vakna efter narkos, jag mår alltid jätteilla. :P
Kramar !!

http://www.missvivis.se

annaskrubbe

27 februari 2012 13:55

Det är min livmoder som blivit utröstad, och det är inte ett dugg synd om henne, hon har inte platsat här på flera år och jag är vansinnigt trött på den lilla intrigmakerskan!:)

Jag ät ganska övertygad om att det kommer gå finemang i morron och jag ser verkligen fram emot att äntligen få det gjort!:)

Ha det så gott!

Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards