Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Annas frågestund!

Av annaskrubbe - 4 maj 2012 21:19

God Fredag kväll kära vänner!


Har förstått att det är populärt med frågestunder i sin blogg, så då ska väl inte jag vara sämre, så här har ni min frågestund!

Men till skillnad från era frågestunder så är det JAG som ställer frågorna och NI ger svaren!:)


Hur kan man säga sej älska att skriva men be om hjälp för att veta vad man ska skriva om?

Hur kan man tro sej hjälpa när det enda man gör är att skälpa?


Hur kan man känna med utan att känna alls?

Hur kan man älska sej själv utan att kunna se sej själv i spegeln?


Hur kan man finnas där utan att finnas alls?

Hur kan man vara rik men ändå så fattig?


Hur kan man vara erfaren utan att förstå?

Hur kan man släppa någon fri utan att släppa taget?


Hur kan man vara så frisk och samtidigt känna sej så sjuk?

Hur kan man prata om tid när man ändå inte har perspektiv?


Hur kan säga sej vara så varm och samtidigt vara så kall?

Hur kan man ens finnas till när det inte finns någon om ser?


Hur kan man skrika så högt utan att någon hör?

Hur kan vara mitt i livet och ändå känna hur man dör?


Där fick ni lite att bita i! (jajaja, tare lugnt allt handlar faktiskt inte om mej personligen, jag har faktiskt hyffsat me koll, jag bara reflekterar lite så här på Fredags kvällen!)


                                                  
      

 
 
filoZophie

filoZophie

5 maj 2012 01:03

Nu kommer ju hela harangen här... skyll dig själv, du bad om det.
1. För att man lider brist på sin egen förmåga.
2. För att man bara tror och inte tar reda på fakta.
3. och 4. Kan man inte, punkt och slut.
5. brist på insikt.
6. Brist på vänner och familj.
Nej du min vän, denna listan får vi diskutera när vi möts. har addat dig som vän på FB bara så du vet och bara så du vet att det är jag... mitt riktiga namn börjar på J och jag har ett dubbelefternamn.
Kramen <3

http://www.filozophie.bloggplatsen.se

annaskrubbe

7 maj 2012 02:32

Kramenkram;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards