Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Så vare då dax igen

Av annaskrubbe - 30 december 2010 16:52

Då var de inte så många timmar kvar på 2010...

Detta bedrövliga år..

Vill minnas att jag skrev nåt liknade för ett år sedan, fast om 2009.


Men nu har jag en mycke bra känsla i kroppen som jag väljer att tro stenhårt på.. i alla fall ett par månader till, sen får vi se..


I morgon är de den första nyårsaftonen på sju år som jag inte ska tillbringa tillsammans med mina barn..


De känns lite märkligt, men om sanningen ska fram så har jag verkligen njutit av min barnlediga vecka som avslutas på Söndag kväll.


Jag har sovit så länge jag velat, ätit när och vad jag vill jag har tillbringat mycke tid i skogen tillsammans med världens finaste hund, Enya.

Som jag tom. delat säng med<3


Nu tror ni säkert att jag ska slå på den stora trumman i morron bara för att möjligheten finns.

Och de har ni ganska rätt i.... men på MITT sätt.. såklart! Alltid på mitt sätt!!

Host,host..nog pratat om detta.


Jag funderar en del på hur min känsla kommer att vara, jag har nämligen en förmåga att bli ofantligt sentimental på nyårsafton..

Jag funderar mer än vanligt på det som varit och på det som komma skall..

De är då som de stora vemodet rullar in, skulle man oxå kunna säga!


Men som sagt min känsla är att de blir ett riktigt bra år!

Ett ANNA år helt enkelt!!


Ni kommer säkerligen oxå få en alldeles underbar nyårsafton om ni följer följande råd!


1.) Drick inte FÖR mycke alkohol!

2.) Ät rikligt med GOD mat!

3.) Umgås BARA med dom du verkligen VILL umgås med!

4.) Undvik smällare och raketer!

5.) Slåss INTE, INTE med någon!

6.) Var inte otrogen! (eftersmaken sitter i för alltid och smakar jävligt bittert!)

7.) Slicka inte på lyktstolpar och ät inte gul snö!

8.) Gå inte hem själva!!



                         Gott nytt Anna år på er alla!!

 
 
Monica

Monica

30 december 2010 20:29

Tassade in på din blogg och säger Hej när jag ändå är förbi.
En jätte fin blogg har du allt, hoppas du får ett fint ny år och ett bra 2011.
Gott Nytt År.

//Monica

http://monicash.bloggplatsen.se

annaskrubbe

2 januari 2011 13:12

Tack!!
Och tack desamma!

 
Ingen bild

waino

31 december 2010 12:25

Ja du, nog rullar vemodet fram alltid. Jag hoppas alltid att nästa år ska föra med sig lite mer trevliga överraskningar än det förra, men i år tror jag det ska bli så. Huvudsaken är att de mina får ettt bra år, för då blir även mitt bra. Nyårslöften, jodå har gett mig några men bara ett som jag vill dela med andra,ATT GÖR SÅ GOTT MAN KAN.
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

annaskrubbe

2 januari 2011 13:09

Tack desamma!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards