Alla inlägg den 25 december 2010

Av annaskrubbe - 25 december 2010 21:52

I kväll känner jag mej otroligt tacksam för att jag är just jag, och jag är jäkligt nöjd med mej själv... på riktigt!


Jag har så många vänner som har så otroligt dålig självkänsla och självförtroende... 

Såna som inte tror på sej själva för fem öre eller som inte förstår hur fina och bra dom är!!


Så här är de för mej...

Jag har ganska stor integritet, och jag sollar med jämna mellanrum bort människor i mitt liv...

Har aldrig förstått varför man ska umgås med folk med motiveringen "vi har ju känt varandra hela livet" osv...


Kanske just därför de är dax att byta vänner??


Att hänga ihop bara för att man alltid har gjort, trots att man vuxit i sär eller egentligen är jäkligt trötta på varandra.. bara av gammal vana lixom... jätte konstigt ju!!!


I min värld måste man faktiskt förtjäna min uppmärksamhet och vänskap..

Inte för att jag skulle vara så mycke bättre än någon annan men jag tycker faktiskt att min tid här är så kort, kanske tom kortare än jag tror, så varför ska jag då slänga bort min dyrbara tid på människor som inte tillför mej någonting???

Hur sjukt är inte de?????


Och vart vill jag komma med detta?


Jo, till mina vänner som inte tycker om sej själva, vill jag säga;


Ni är så otroligt fina, roliga, härliga och underbara på ALLA sätt, ni vet ju hur jag är..och hade ni inte vart dom ni är så hade ni aldrig någonsin förtjänat min vänskap!!!


Ni är ju faan bäst ju och jag älskar er mina tokfior!!!


Så upp med hakan tjejer, ta för er, inse att ni underbara, att ni förtjänar ett bra liv och att ni ska älskas för vilka ni är och skulle någon inte visa er den respekt och kärlek ni förtjänar, så lämna....direkt och tveklöst och med huvudet högt...


Och vad ni än gör, glöm aldrig, aldrig bort att bara de bästa är gott nog för er.....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards