Alla inlägg den 30 december 2010

Av annaskrubbe - 30 december 2010 16:52

Då var de inte så många timmar kvar på 2010...

Detta bedrövliga år..

Vill minnas att jag skrev nåt liknade för ett år sedan, fast om 2009.


Men nu har jag en mycke bra känsla i kroppen som jag väljer att tro stenhårt på.. i alla fall ett par månader till, sen får vi se..


I morgon är de den första nyårsaftonen på sju år som jag inte ska tillbringa tillsammans med mina barn..


De känns lite märkligt, men om sanningen ska fram så har jag verkligen njutit av min barnlediga vecka som avslutas på Söndag kväll.


Jag har sovit så länge jag velat, ätit när och vad jag vill jag har tillbringat mycke tid i skogen tillsammans med världens finaste hund, Enya.

Som jag tom. delat säng med<3


Nu tror ni säkert att jag ska slå på den stora trumman i morron bara för att möjligheten finns.

Och de har ni ganska rätt i.... men på MITT sätt.. såklart! Alltid på mitt sätt!!

Host,host..nog pratat om detta.


Jag funderar en del på hur min känsla kommer att vara, jag har nämligen en förmåga att bli ofantligt sentimental på nyårsafton..

Jag funderar mer än vanligt på det som varit och på det som komma skall..

De är då som de stora vemodet rullar in, skulle man oxå kunna säga!


Men som sagt min känsla är att de blir ett riktigt bra år!

Ett ANNA år helt enkelt!!


Ni kommer säkerligen oxå få en alldeles underbar nyårsafton om ni följer följande råd!


1.) Drick inte FÖR mycke alkohol!

2.) Ät rikligt med GOD mat!

3.) Umgås BARA med dom du verkligen VILL umgås med!

4.) Undvik smällare och raketer!

5.) Slåss INTE, INTE med någon!

6.) Var inte otrogen! (eftersmaken sitter i för alltid och smakar jävligt bittert!)

7.) Slicka inte på lyktstolpar och ät inte gul snö!

8.) Gå inte hem själva!!



                         Gott nytt Anna år på er alla!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Annas gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards