Alla inlägg den 21 december 2010

Av annaskrubbe - 21 december 2010 21:53

Nästan hundra besökande... Får jag va nöjd med..

Har ju inte kommit i gång med bloggandet "på riktigt" än känns de som..


Ni som har den äran att vara vän med mej på Facebook känner antagligen igen de här... Men de gör ingenting, de går bra ändå!


Här är nämligen mitt brev till Tomten!


Kära Tomten,


Du vet antagligen inte vem jag är, men jag vet vem du är och jag gillar dej och tror på dej, tycker du verkar vara en reko kille!


Dessutom har jag alltid varit svag för långhåriga killar...


Vi har träffats ett par gånger förr men de är ganska länge sen nu, kanske tom 34 år!!

Så du behöver ju inte känna nån press att du bör känna igen mej, jag är ju vuxen nu..


Jag fick en av mina bästa presenter någonsin av dej, en alldeles egen Drutt!!

Jag blev så lycklig och jag har fortfarande kvar min finaste Drutten, om än lite märkt av livet där hon ligger i sin kartong..


Jag vill egentligen bara påminna dej om att jag är en riktigt god människa.

Jag är otroligt ödmjuk, generös och givmild, jag står alltid på den svages sida och jag tycker att alla människor är lika värda.


Jag har alltid värnat om djur och natur och skulle jag få in en oväntad, större summa pengar har jag lovat att skänka en ansenlig summa till katthemmet i stan där jag bor.


Jag har ett otroligt stort hjärta och jag delar alltid lika oavsett om det ens är delbart.


Avslutningsvis vill jag säga att jag kände mej ledsen och sårad när filmen "Tomten är far till alla barnen" hade premiär..


Tycker den var orättvis och jag vill att du ska veta att jag tror inte en sekund på att du är "sån"...

Förresten, tomtemor?? Är hon fortfarande med i bilden?


Jag har oxå bidragit med pengar till världens alla katastrof drabbade..

Har jag sagt att jag är ny separerad förresten??


Mvh, Anna i Eksjö


Ps. 1) Jag tycker inte du är tjock, jag tycker bara du har pondus. Ds.


Ps. 2) Jag tycker dina renar är jättefina. Ett litet tips bara, om du smörjer Rudolfs mule med ringblomma så lägger sej snart rodnaden. Ds.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Annas gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards