Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Hur kan man säga så många ord utan att få nånting sagt?? De är för mej en gåta!

Av annaskrubbe - 28 december 2010 01:11

I natt är de så galet mycke som snurrar i huvudet på mej så jag kan faktiskt inte välja ut någonting att skriva om... 

Allt skulle säkerligen bara bli en enda röra och ingen, inte ens jag själv skulle kunna tyda nåt vettigt ur de hela.

Så därför väljer jag helt enkelt att inte blogga över huvudtaget ikväll, de blir nog lugnast så.

För jag menar, skulle jag sitta här och bara babbla om ingenting så skulle jag ju självklart förlora mina läsare och de i sin tur hade ju varit förödande... ja, i alla fall för katthemmet, och de skulle jag aldrig förlåta mej själv för.

Nä, jag vill beröra, uppröra, få människor att vakna, stanna upp och tänka efter, och gör jag inte de kan de faktiskt kvitta för min del.

De finns så otroligt många bloggar som inte förmedlar nånting och i de facket vill inte jag hamna.


För ärligt, vem orkar läsa en text som verkligen inte håller ett dugg??

Inte jag i alla fall!


De finns så otroligt många människor som bara maler och maler utan att säga nånting av värde och som inte själva förstår hur tråkigt de är och att dom borde tystnat för länge sedan..


Såna människor gör mej så trött, duracell-människorna!!


Nä, jag tycker att har man ingenting att förmedla så kan man lika gärna vara tyst..

Men de är min åsikt, många tycker säkert tvärtom, att de är härligt med människor som kan snacka om ingenting utan att bli tråkiga...


Men jag tycker tystnaden kan säga mer än alla ord, så de är mycke därför jag inte vill prata för mycke i onödan..


Jag är hellre tyst och mystisk än öppen och pratglad..

Men de är ju jag de...



 
 
Elin

Elin

28 december 2010 07:27

Fin blogg, titta gärna in på min &kommentera :D

http://knawsiigt.bloggplatsen.se

 
Jenny

Jenny

28 december 2010 13:53

jätte bra blogg, kolla gärna på min och kommentera :)

http://katt-draken.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards