Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Ett nattligt inlägg från sjukhuset!

Av annaskrubbe - 29 februari 2012 02:34

Här kommer mitt utlovade sjukhus inlägg!Tyvärr blir det inte så festligt som jag och kanske flera med mej hoppats på!Jag mår oförskämt bra och är inte särskilt rusig!Ser inlägget konstigt ut beror det på att jag skriver från mobilen och inget annat;))Dom har just plocka droppet och nu ska jag försöka sova lite till..Men först lite detaljer för den som är vill och är intresserad!;)Till min stora förtjustning slapp dom gå in i magen, dvs dom kunde gå in DEN vägen, den naturliga vägen, Vilket underlättar dagarna efteråt mycket, och min mage slapp ytterligare ärr!;)Dom två ostmackorna och kaffet efteråt hamnar lätt på min tio-i-topp-listaÖver det godaste jag ätit någonsin!Jag är otroligt duktig på att tömma blåsan, vilket tydligen kan vara lite svårt efteråt!Guldstjärna åt mej!!;)Min rums kompis är gravid i vecka 32, stackarn som får ligga här då;(Mer detaljer nästa gång kanske.. Nu ska jag sova lite till tror jag!

 
 
Vivi

Vivi

1 mars 2012 16:07

Vad skönt att du mår bra och skönt att du slipper fler ärr!
Praktiskt att man faktiskt kan fixa den DEN vägen .. :)

http://www.missvivis.se

annaskrubbe

1 mars 2012 18:52

Tack,tack!
Jajamensan här finns det bara en väg och det är den rätta vägen!!:))

Jag har varit hemma mer än ett dygn nu och mår fortfarande oförskämt bra, det enda som känns är tarmarna som intar possition igen och naturligtvis är jag lite trött till å från, nästan så jag börjar fundera på om det finns något mer jag kan ta bort!:)

Ha det så bra och var rädda om varandra!
Läste ditt inlägg och känner mkt med er!
Skuldkänslor gynnar ingen och jag kan inte tänka mej att någon annan lägger sådana bördor på dej heller! Tänk på allt du gjort och allt du är beredd att göra istället!

Jag hade gjort vad som helst för att ha en syster som du, trots att jag knappt känner dej, DET är ngt jag tycker du ska tänka på istället!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annaskrubbe - 10 oktober 2013 11:34

Hej igen bloggen!   Upplever du att det går lite upp och ner med mitt bloggandet här? Jag upplever precis samma sak, men nu ska det som trilskats vara fixat och jag hoppas att vara helt tillbaka nu, äntligen!   Skönt för dej och skönt för m...

Av annaskrubbe - 24 september 2013 09:23

Hej hej bloggen!   Den här veckan är det no-filter-week! Direkt översatt: Inget filter veckan, dvs: den här veckan bör vi inte försköna vår vardag i sociala medier så som i bloggar, facebook, twitter, instagram mm. mm.   Folk har ju en förm...

Av annaskrubbe - 19 september 2013 10:55

Idag tänker jag dissa den grupp kvinnor som jag själv är en etablerad medlem av.   Skillnaden är att jag vågar påstå att jag är lite mer "laidback" än många andra, särskilt om vi jämnför med dom som blivit föräldrar dom senaste 5-10 åren.   A...

Av annaskrubbe - 16 september 2013 14:25

Hej och välkomna till denna veckas blogg!   Med bara drygt tre månader kvar till jul känner jag att det passar utmärkt med ett "litet" julklappstips!   Denna prudukt är en världsnyhet väl värd att kika närmare på!   Varför lägga onödig ti...

Av annaskrubbe - 11 september 2013 09:04

Hej hej bloggen och välkommen tillbaka till mej själv!   Har inte bloggat på ca tio månader men känner att saknaden varit stor då jag ser att mina läsare troget kikar in här då och då trots min långa frånvaro.   Stolt och tacksam!     Mit...

Ovido - Quiz & Flashcards