Alla inlägg den 27 februari 2011

Av annaskrubbe - 27 februari 2011 14:09

Nu är jag här igen, efter ett avbrott i bloggkarriären!


Har en omtumlande månad bakom mej, och många frågor har ställts på sin spets och många mer eller mindre bra beslut har fattats.


I Fredags tror jag att något bra hände, fast de var antagligen min värsta natt på otroligt många år, kanske någonsin..


Det var då allting brast och gick sönder, allting dog och jag var under några intensiva timmar faktiskt helt säker på att det var min sista natt på den här planeten..


Men så blev det inte..


Nu sitter jag här med ett ofantligt lugn inom mej, en trygghet och en säkerhet som jag kanske aldrig tidigare upplevt så starkt.


"Dom små onda jävlarna" har lämnat min kropp, och den friheten och framtidstron jag känner nu är så stor och så stark att jag har svårt att sätta ord på den.


Återigen vill jag tacka några av mina finaste, jag är otroligt tacksam och känner mej oerhört previligerd som får vara med på ett litet hörn i era liv!

Kärlek och respekt till er, ni är bäst! 


Idag är den första dagen på resten av mitt liv, och den tiden vill jag förvalta väl, om tio år vill jag minnas den här stunden som den stund då det vände, då jag återfick kontrollen över mitt liv.


Söndagen då livet började!


Ovido - Quiz & Flashcards