Alla inlägg den 3 februari 2011

Av annaskrubbe - 3 februari 2011 21:10

Idag är de en riktigt bra dag på min blogg och det tackar jag ödmjukast för!!

Kul att så många finner något intresse i mitt tramsande och svamlande och förvisso ibland oxå helt seriösa funderingar kring stort och smått här i livet.


I övrigt har jag inte speciellt kul just nu, tyvärr.

Inte så att de har hänt något särskilt men jag tycker att de lutar uppför ganska hårt ganska ofta och i mellanåt är det riktigt enkelt att tappa lusten för de mesta;(


Jag tycker själv inte att jag är nån lipsill som tycker synd om mej själv..Men ibland, ja, eller ganska ofta just nu känns de riktigt jävlig och jag kan bli så otroligt lågmäld och gråtig utan nån egentlig anledning och det suger faktiskt rätt hårt...


Förresten..........vänta lite här nu................


TÄNK OM JAG HAR EN 40-ÅRS KRIS??????


Tänk om jag är livrädd för att jag inte ska hinna med de jag tänkt mej?


Tänk om jag aldrig mer kommer att få höra "jag älskar dej"?


Tänk om de inte går så bra för mina barn som jag har tänkt mej?


Tänk om jag INTE får några barnbarn?


Tänk om jag är på väg att bli inkontinent, jag fick faktiskt knipa ganska hårt när jag hoppade studsmatta i somras?!


Tänk om de verkligen håller på att gå åt helvete för hela jorden?


Tänk om jag kommer att dö ensam....i min lägenhet...utan att nån märker de....förren grannarna börjar tycka att de luktar kadaver efter två månader?


Hemska tankar!!!

Men jag tror inte jag är där..... riktigt än i alla fall!


Jag väljer att se de lite mer från den ljusa sidan och säger istället; SÅ LÄNGE DE FINNS LIV FINNS DET (ANTAGLIGEN, ELLER IAF FÖRHOPPNINGSVIS) HOPP!


Må väl gott folk!


  

Ovido - Quiz & Flashcards