Alla inlägg den 1 februari 2011

Av annaskrubbe - 1 februari 2011 12:56

HEJ hej hej!

 

Nu är jag här igen efter lite data-sladds-knas och lite under-jorden-gång!

Jag är en sån där person som gärna går under jorden och gör mej otillgänglig utan förvarning för folk, till deras stora frustration....

 

Men sån blev jag, inte så mycket att bry sej om och ingen idé att försöka ändra på heller..

 

Fast jag har tänkt på om jag någongång skulle försvinna ofrivillig då skulle antagligen ingen sakna mej på en vecka eller två...

Men det är väl en risk jag får ta helt enkelt och dessutom är de sånt som gör det så otroligt spännande att vara just jag!

 

Tänkte bjuda er på en liten lista idag!

Jag är ju, för er som inte vet, en glad, trevligt och otroligt positiv människa!

Så därför tänkte jag lista saker jag är trött på, sånt som jag klarar mej utan....utan problem!

 

1) Trött på att vara trött!

 

2) Se punkt 1 och lägg till "verkligen jätte" framför det första "trött"!

 

3) ....Hm...

 

4) ...Hm..hm...OJ vad konstigt??!!

 

Jag trodde att listan skulle bli jättelång, men när jag tänker på det så inser jag att hade jag varit pigg så hade jag antagligen inte varit trött på nåt annat heller..

 

Jaja...så blev det med de..:)

 

Jag kanske skulle ha en plan för de jag tänker blogga om INNAN jag börjar blogga nästa gång?

Hur gör ni andra bloggare förresten? Bestämmer ni er innan, eller kommer ni på under tiden ni skriver, som jag?

Ibland blir de ju faktiskt riktigt bra att skriva bara på känslan....och ibland blir de som idag!:)

....Listor med endast EN punkt, fast då är de väl egentligen ingen lista, utan mer ett påstående i alla fall i just det här fallet!

 

Hm.....Ska försöka få till de lite bättre nästa gång... men jag lovar inget..för säkerhets skull:)

 

Ha nu en fortsatt skön VÅR dag!

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards