Alla inlägg den 4 februari 2011

Av annaskrubbe - 4 februari 2011 20:48

Oj oj oj....Vilken jäkla dag...

Jag måste ändå ge mej själv lite cred för att jag överhuvudtaget står ut med mej!


Och till er som inte är jag men ändå står ut kan jag bara säga: TACK, ni är ganska underbara och jag önskar att jag var lite mer som er...Haha, ja, i alla fall ibland...i alla fall nåra av er!:)

Y, A, C, M, och J TACK, tack för att jag får vara med!

Hoppas ni står ut lite till så ni kan få ta del av min lite mer härliga sida oxå!


Haha...Tycker ni om mej NU kommer ni fullständigt ÄLSKA mej sen...när vinden har vänt!!:)


Tills dess fortsätter jag att käka godis, kolla skräck, lyssna på bra musik och funderar ut tänkbara lösningar på mitt lilla men ack så.....intressanta liv!


Ha en fin helg alla där ute och kom ihåg att de aldrig är försent att ge upp!!




Oops...hur lät de där?!

Jaja, ni e smarta, ni fattar!


Per aspera ad astra   






Ovido - Quiz & Flashcards