Alla inlägg den 28 februari 2011

Av annaskrubbe - 28 februari 2011 12:33

Måndag idag, och jag känner mej ganska bra! 

De är skönt de.

Har försökt att ringa alla samtal som ska ringas,men utan större framgång, tyvärr!

Har man öppet mellan 8.30-17.30, å lunch mellan 13-14, så fattar jag inte varför man inte svarar mellan 12 å 1??


Undra hur många år av sitt liv man slänger bort i telefonköer och att ringa till myndigheter och företag som inte svarar??


Eller att vänta i största allmänhet!


Vänta på maten, vänta på bussen, vänta utanför toaletten, vänta barn...vänta på barnen, vänta på våren, vänta på semestern, vänta på svar....


För att inte ens tala om alla stackare som får vänta på MEJ!!


Ja, ni fattar ju, man väntar ju HELA tiden!!


Visserligen kan man ju göra andra saker medan man väntar...

Som nu tex, nu ska jag dricka kaffe medan jag väntar på att det blir barnhämtning...


Undra just hur mycke kaffe pengar jag skulle spara in om jag slapp all väntan?


Ja ni, livet är fullt av stora frågor.. nu kan jag i alla fall sluta vänta på att kaffet ska rinna ner..


Ha en bra Måndag, och kom ihåg att för varje andetag ni tar kommer ni ett andetag närmare ert sista, så lev innerligt medan ni väntar...

Ovido - Quiz & Flashcards