Alla inlägg den 6 februari 2011

Av annaskrubbe - 6 februari 2011 12:43

Som av en slump skriver jag idag med fetstil i bajsbrunt..

 

Söndagen den 6/2 2011!

 

Igår kväll hade jag filmkväll med mej själv när mina små somnat.

 

Jag hade helt ärligt gått ner till videobutiken på hörnet och hyrt tre stycken filmer.

Två som var nya för mej och en favorit i repris, ja det var åtminstone tanken..

Såg "remember me" i somras och tyckte verkligen att den var så fin och härlig med vackra skådisar och jag fick gråta en välbehövlig skvätt.

 

Åsså igår fick jag för mej att jag behövde ett säkert gråt-films-kort, så jag hyrde filmen igen!

 

Men ack vilket antiklimax det blev!!!

 

Istället för att gråta härligt förtvivlat förvandlades mina ögon till grusiga små russin som knappt orkade hålla sej öppna filmen igenom!

 

Hm, undra just vilken sinnesstämmning jag befann mej i, i somras då jag grinade floder till denna TRAMSfilm?

 

De svaret lär jag aldrig få, fast det gör mej å andra sidan inte ett endaste dugg för dit kommer jag aldrig mer vilja tillbaka ändå.

 

Om jag skulle våga mej på ett litet råd så måste de få bli;

 

Sträva aldrig tillbaka till de som du en gång tyckte va bra, var sak har sin tid och den tiden får du aldrig tillbaks..

 

Haha... Hm, så blev de visst nåt bra med den filmen oxå till slut:)

 

Näpp, jag är nog en skräckfilms-tjej (tant!) ändå, och de är nog bara för mej att acceptera!

 

Men ikväll blir det solsidan och det tycker jag känns som en bra avslutning på en annars ganska bajsbrun helg!

 

Ovido - Quiz & Flashcards